Dzisiaj mały spacer . Było całkiem , całkiem , aczkolwiek baardzo zimno , chociaż świeciło słoneczko. ;) Mam w końcu pociachane legginsy ;)) ! Są cuudne ;) Jak znajdę chwilkę to wrzucę zdjęcia lepszej jakości ;p . zapraszam do oglądania fotek , . ;) , O! Zapomniałabym o drugiej części tego wpisu;) Byłam z siostrą i meine FRIEND na boisku , pograć w nogę XDD , takie mało 'dziewczyńskie' hobby . ;) Normalnie kocham chwilę kiedy jest cisza jak w grobowcu , a zaraz otem niekontrolowane wybucy śmiechu i wygłupy ;))! i oczywiście faule , niesfaulowane X33 ( później zmiana butów na sportówki , bo w obcasach sie grać raczej nie da ^^ kocham ,SNOWWE.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz